فقط چلسی

فقط چلسی

همه چیز در مورد چلسی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 46686
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


حمایت AVB از اشلی کول

کول، دفاع چپ چلسی که از شروع فصل جدید، بازی هایی بسیار ضعیف انجام داده و در اکثر بازی ها جزو ضعیف ترین بازیکن های میدان بوده، به شدت مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفته است. کول در بازی با منچستر یونایتد، بدترین بازیکن زمین بود. او همچنین به دلیل تکل خشن روی پای هرناندز در بازی با منچستر نیز مورد سرزنش واقع شده است.سر الکس فرگوسن، سرمربی شیاطین سرخ گفت که تکل کول روی پای هرناندز بسیار خشن بود و باعث مصدومیت ستاره ی مکزیکی آنان شد؛ ولی ملی پوش انگلیسی چلسی تنها یک کارت زرد گرفت.امّا آندره ویلاس - بواس سرمربی چلسی از اشلی کول دفاع کرد. او گفت :  تکل اشلی کول به هیچ وجه عمدی نبوده و او تنها به قصد توپ این تکل را زده است. شما می گویید داور اشتباه کرده است در حالی که من هنوز اشتباه وی در مورد دو گل منچستر را فراموش نکرده ام . شاید اگر در آن لحظه نتیجه 0 - 0 می بود، کول می توانست از نظر روحی خود را بهتر کنترل کند.

بواس از عملکرد اشلی کول هم دفاع کرد :  من هم قبول دارم که اشلی کول نتوانسته بازی هایی به خوبی فصل های قبل را ارائه کند؛ اما این طبیعی است. وقتی یک مربی جدید می آید، ممکن است طول بکشد تا بازیکنی با وی هماهنگ شود. کول هنوز نتوانسته با تاکتیک ما به خوبی هماهنگ شود. من مطمئنم پس از مدتی این شرایط تغییر خواهد کرد.

سرمربی جوان چلسی به نکاتی در مورد شکست مقابل منچستر یونایتد نیز اشاره کرد : در آن هفته، آرسنال، لیوپول و منچستر سیتی هم موفق به پیروزی نرسیدند؛ در حالی که حریف ما منچستر یونایتد بود. ما خیلی عالی بازی کردیم و با ناداوری و اشتباهات ناباورانه ی مهاجمانمان باختیم. ما به درجه ای رسیدیم که مدعی قهرمانی هستیم. فکر می کنم خیلی ها به این باور رسیده باشند. هر چیزی می تواند روی دهد. لیگ انگلیس، لیگی غیر قابل پیش بینی است. هیچ کس نمی تواند با قاطعیت بگوید که کدام یک از سه تیم منچستر یونایتد، منچستر سیتی و چلسی در نهایت قهرمان می شوند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: mehrdad تاريخ: سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mehrdad-torres.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com